Strategie
“Denkt u aan het verpakken van Food of Petfood, dan denkt u aan Budelpack!”
Ons hoofddoel is om herkend en erkend te worden als de nummer 1 aanbieder van co-packing en co-manufacturing services in Europa.
Budelpack is een dienstverlener. Wij verpakken naakte producten voor onze klanten. Budelpack produceert geen eigen grondstoffen of naakte producten. Daarom is het voor ons als dienstverlener essentieel dat u, onze klant, het eerst aan ons denkt wanneer u een verpakkingsservice nodig heeft.
Onze strategie is gebaseerd op “Er is maar één zekerheid… en dat is de onzekerheid”. Producten en projecten komen en gaan. Productintroducties kunnen wel of niet succesvol zijn, en er kan wel of geen vraag zijn naar extra verpakkingscapaciteit. De ideale verpakkingslocatie kan constant over de wereld verschuiven. Vandaar dat ons businessmodel inspeelt op die behoeften in deze dynamische markt. Dit vereist dat Budelpack haar hoge kwaliteit in verpakkingsdiensten blijft hanteren. En dat bieden wij……
“Op elke plek, op ieder moment. Tegen een flexibele kostenstructuur.”
Daarom zijn onze locaties gebaseerd op:
- Het hebben van een solide hoofdkantoor en een multi-client verpakkingslocatie
- Uitgebreid met een groot aantal flexibele locaties:
- statisch On Site verpakken voor periodes van 6 maanden of langer, door het installeren van Modulaire Productie Units voor het voedselveilig verpakken van naakte producten
- mobiel On Site verpakken voor een korte tijd, met een volledig geïnstalleerde operationele verpakkingslijn in een gesloten trailer
Budelpack streeft naar continuïteit op de lange termijn. Door het hebben van een solide thuisbasis, een multi-client locatie in Nederland, uitgebreid met flexibele locaties en de zeer flexibele MPU systemen, houden we onze kostenstructuur strak in de gaten. Zodra een project stopt, trekken we ons terug van de betreffende locatie en stoppen dus ook de kosten. Dit draagt bij aan de financiële stabiliteit van Budelpack als uw dienstverlener in verpakken.